Saleh, A. (2016). Integrirana marketing komunikacija i njezin utjecaj na potrošača (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:621339
Saleh, Adnan. "Integrirana marketing komunikacija i njezin utjecaj na potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:621339
Saleh, Adnan. "Integrirana marketing komunikacija i njezin utjecaj na potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:621339
Saleh, A. (2016). 'Integrirana marketing komunikacija i njezin utjecaj na potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 01.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:621339
Saleh A. Integrirana marketing komunikacija i njezin utjecaj na potrošača [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 01.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:621339
A. Saleh, "Integrirana marketing komunikacija i njezin utjecaj na potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:621339