Blažević, I. (2019). Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267
Blažević, Ivona. "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267
Blažević, Ivona. "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267
Blažević, I. (2019). 'Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267
Blažević I. Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267
I. Blažević, "Marketinško komuniciranje putem interneta na primjeru turističke manifestacije Vinkovačke jeseni", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:047267