Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Šulentić, I. (2019). OGLAŠAVANJE MALOPRODAJNIH LANACA U HRVATSKOJ PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:889024
Šulentić, Ivana. "OGLAŠAVANJE MALOPRODAJNIH LANACA U HRVATSKOJ PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:889024
Šulentić, Ivana. "OGLAŠAVANJE MALOPRODAJNIH LANACA U HRVATSKOJ PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:889024
Šulentić, I. (2019). 'OGLAŠAVANJE MALOPRODAJNIH LANACA U HRVATSKOJ PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 15.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:889024
Šulentić I. OGLAŠAVANJE MALOPRODAJNIH LANACA U HRVATSKOJ PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 15.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:889024
I. Šulentić, "OGLAŠAVANJE MALOPRODAJNIH LANACA U HRVATSKOJ PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:889024