prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje odnosa s klijentima u IT sektoru
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Upravljanje odnosa s klijentima u IT sektoru
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. urn:nbn:hr:148:225156

Španić, Borna
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za informatiku

Citirajte ovaj rad

Španić, B. (2022). Upravljanje odnosa s klijentima u IT sektoru (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:225156

Španić, Borna. "Upravljanje odnosa s klijentima u IT sektoru." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:225156

Španić, Borna. "Upravljanje odnosa s klijentima u IT sektoru." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:225156

Španić, B. (2022). 'Upravljanje odnosa s klijentima u IT sektoru', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:225156

Španić B. Upravljanje odnosa s klijentima u IT sektoru [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:225156

B. Španić, "Upravljanje odnosa s klijentima u IT sektoru", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:225156

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.