Primjena kognitivnih strategija u radu s dječakom s teškoćama čitanja i pisanja
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2017. urn:nbn:hr:158:257515
Štabec, Kristina
Sveučilište u Zagrebu Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Citirajte ovaj rad
Štabec, K. (2017). Primjena kognitivnih strategija u radu s dječakom s teškoćama čitanja i pisanja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:257515
Štabec, Kristina. "Primjena kognitivnih strategija u radu s dječakom s teškoćama čitanja i pisanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:257515
Štabec, Kristina. "Primjena kognitivnih strategija u radu s dječakom s teškoćama čitanja i pisanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:257515
Štabec, K. (2017). 'Primjena kognitivnih strategija u radu s dječakom s teškoćama čitanja i pisanja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, citirano: 26.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:257515
Štabec K. Primjena kognitivnih strategija u radu s dječakom s teškoćama čitanja i pisanja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet; 2017 [pristupljeno 26.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:257515
K. Štabec, "Primjena kognitivnih strategija u radu s dječakom s teškoćama čitanja i pisanja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:158:257515