Metode i postupci rada učiteljice s učenikom koji ima dijagnosticiran ADHD sindrom
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci, 2017. urn:nbn:hr:186:982320
Radoslović, Julia
Sveučilište u Rijeci Filozofski fakultet Odsjek za pedagogiju
Citirajte ovaj rad
Radoslović, J. (2017). Metode i postupci rada učiteljice s učenikom koji ima dijagnosticiran ADHD sindrom (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:982320
Radoslović, Julia. "Metode i postupci rada učiteljice s učenikom koji ima dijagnosticiran ADHD sindrom." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:982320
Radoslović, Julia. "Metode i postupci rada učiteljice s učenikom koji ima dijagnosticiran ADHD sindrom." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:982320
Radoslović, J. (2017). 'Metode i postupci rada učiteljice s učenikom koji ima dijagnosticiran ADHD sindrom', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:982320
Radoslović J. Metode i postupci rada učiteljice s učenikom koji ima dijagnosticiran ADHD sindrom [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2017 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:982320
J. Radoslović, "Metode i postupci rada učiteljice s učenikom koji ima dijagnosticiran ADHD sindrom", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:982320