Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za etnologiju i kulturnu antropologiju Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za pedagogiju
Citirajte ovaj rad
Lizović, I. (2020). Emocionalni aspekt integracije djece izbjeglica u osnovne škole u Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:780974
Lizović, Iva. "Emocionalni aspekt integracije djece izbjeglica u osnovne škole u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:780974
Lizović, Iva. "Emocionalni aspekt integracije djece izbjeglica u osnovne škole u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:780974
Lizović, I. (2020). 'Emocionalni aspekt integracije djece izbjeglica u osnovne škole u Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 08.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:780974
Lizović I. Emocionalni aspekt integracije djece izbjeglica u osnovne škole u Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 08.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:780974
I. Lizović, "Emocionalni aspekt integracije djece izbjeglica u osnovne škole u Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:780974