diplomski rad
Didaktičko - metodički aspekti nastave polifonije u hrvatskim srednjim glazbenim školama

Mihaela Hadrović (2018)
Sveučilište u Zagrebu
Muzička akademija
I. odsjek za kompoziciju i teoriju glazbe
Citirajte ovaj rad...

Hadrović, M. (2018). Didaktičko - metodički aspekti nastave polifonije u hrvatskim srednjim glazbenim školama (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:667227

Hadrović, Mihaela. "Didaktičko - metodički aspekti nastave polifonije u hrvatskim srednjim glazbenim školama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:667227

Hadrović, Mihaela. "Didaktičko - metodički aspekti nastave polifonije u hrvatskim srednjim glazbenim školama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:667227

Hadrović, M. (2018). 'Didaktičko - metodički aspekti nastave polifonije u hrvatskim srednjim glazbenim školama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, citirano: 25.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:667227

Hadrović M. Didaktičko - metodički aspekti nastave polifonije u hrvatskim srednjim glazbenim školama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija; 2018 [pristupljeno 25.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:667227

M. Hadrović, "Didaktičko - metodički aspekti nastave polifonije u hrvatskim srednjim glazbenim školama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Muzička akademija, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:667227