Makarun, N. (2023). Način na koji djeca predškolske dobi razumiju koncept trokuta (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:800653
Makarun, Natalija. "Način na koji djeca predškolske dobi razumiju koncept trokuta." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:800653
Makarun, Natalija. "Način na koji djeca predškolske dobi razumiju koncept trokuta." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:800653
Makarun, N. (2023). 'Način na koji djeca predškolske dobi razumiju koncept trokuta', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 25.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:800653
Makarun N. Način na koji djeca predškolske dobi razumiju koncept trokuta [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2023 [pristupljeno 25.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:800653
N. Makarun, "Način na koji djeca predškolske dobi razumiju koncept trokuta", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:800653