diplomski rad
Uloga integrirane marketinške komunikacije u internom marketingu
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2022. urn:nbn:hr:122:857429

Sokač, Lea
Sveučilište Sjever
Sveučilišni centar Varaždin
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Sokač, L. (2022). Uloga integrirane marketinške komunikacije u internom marketingu (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:857429

Sokač, Lea. "Uloga integrirane marketinške komunikacije u internom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:857429

Sokač, Lea. "Uloga integrirane marketinške komunikacije u internom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:857429

Sokač, L. (2022). 'Uloga integrirane marketinške komunikacije u internom marketingu', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:857429

Sokač L. Uloga integrirane marketinške komunikacije u internom marketingu [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2022 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:857429

L. Sokač, "Uloga integrirane marketinške komunikacije u internom marketingu", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:857429

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.