Sveučilište Sjever Sveučilišni centar Varaždin Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Talan, A. (2020). Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke potrošača (Diplomski rad). Koprivnica: Sveučilište Sjever. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100017
Talan, Ana. "Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100017
Talan, Ana. "Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke potrošača." Diplomski rad, Sveučilište Sjever, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100017
Talan, A. (2020). 'Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke potrošača', Diplomski rad, Sveučilište Sjever, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100017
Talan A. Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke potrošača [Diplomski rad]. Koprivnica: Sveučilište Sjever; 2020 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100017
A. Talan, "Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke potrošača", Diplomski rad, Sveučilište Sjever, Koprivnica, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:100017