diplomski rad
Uloga metodologije pedagoškog istraživanja u cilju poboljšanja vještina programiranja učenika srednje škole
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. urn:nbn:hr:137:470828

Marković, Monika
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Fakultet informatike u Puli

Citirajte ovaj rad

Marković, M. (2019). Uloga metodologije pedagoškog istraživanja u cilju poboljšanja vještina programiranja učenika srednje škole (Diplomski rad). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:470828

Marković, Monika. "Uloga metodologije pedagoškog istraživanja u cilju poboljšanja vještina programiranja učenika srednje škole." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:470828

Marković, Monika. "Uloga metodologije pedagoškog istraživanja u cilju poboljšanja vještina programiranja učenika srednje škole." Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:470828

Marković, M. (2019). 'Uloga metodologije pedagoškog istraživanja u cilju poboljšanja vještina programiranja učenika srednje škole', Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:470828

Marković M. Uloga metodologije pedagoškog istraživanja u cilju poboljšanja vještina programiranja učenika srednje škole [Diplomski rad]. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli; 2019 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:470828

M. Marković, "Uloga metodologije pedagoškog istraživanja u cilju poboljšanja vještina programiranja učenika srednje škole", Diplomski rad, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Pula, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:470828

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.