Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Čimbenici utjecaja na stranog potrošača prilikom kupnje nekretnine u Hrvatskoj
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Čimbenici utjecaja na stranog potrošača prilikom kupnje nekretnine u Hrvatskoj
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2019. urn:nbn:hr:162:028352

Šarić, Tina
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Šarić, T. (2019). Čimbenici utjecaja na stranog potrošača prilikom kupnje nekretnine u Hrvatskoj (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:028352

Šarić, Tina. "Čimbenici utjecaja na stranog potrošača prilikom kupnje nekretnine u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:028352

Šarić, Tina. "Čimbenici utjecaja na stranog potrošača prilikom kupnje nekretnine u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:028352

Šarić, T. (2019). 'Čimbenici utjecaja na stranog potrošača prilikom kupnje nekretnine u Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:028352

Šarić T. Čimbenici utjecaja na stranog potrošača prilikom kupnje nekretnine u Hrvatskoj [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2019 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:028352

T. Šarić, "Čimbenici utjecaja na stranog potrošača prilikom kupnje nekretnine u Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:028352

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.