prikaz prve stranice dokumenta Preferencije potrošačkih brandova i načini korištenja Interneta kod mladih u Zadru
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Preferencije potrošačkih brandova i načini korištenja Interneta kod mladih u Zadru
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2019. urn:nbn:hr:162:605067

Gverić, Marija
Sveučilište u Zadru
Odjel za sociologiju

Citirajte ovaj rad

Gverić, M. (2019). Preferencije potrošačkih brandova i načini korištenja Interneta kod mladih u Zadru (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605067

Gverić, Marija. "Preferencije potrošačkih brandova i načini korištenja Interneta kod mladih u Zadru." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605067

Gverić, Marija. "Preferencije potrošačkih brandova i načini korištenja Interneta kod mladih u Zadru." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605067

Gverić, M. (2019). 'Preferencije potrošačkih brandova i načini korištenja Interneta kod mladih u Zadru', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605067

Gverić M. Preferencije potrošačkih brandova i načini korištenja Interneta kod mladih u Zadru [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2019 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605067

M. Gverić, "Preferencije potrošačkih brandova i načini korištenja Interneta kod mladih u Zadru", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605067

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.