Šljivić, K. (2016). Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača (Završni rad). Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073
Šljivić, Katarina. "Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073
Šljivić, Katarina. "Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača." Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073
Šljivić, K. (2016). 'Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača', Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073
Šljivić K. Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača [Završni rad]. Knin: Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu; 2016 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073
K. Šljivić, "Utjecaj osobnih, psiholoških i društvenih čimbenika na ponašanje potrošača", Završni rad, Veleučilište "Marko Marulić" u Kninu, Knin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:121:907073