Bituh, H. (2019). Uloga influencera i marketinške komunikacije na društvenim mrežama na primjeru modne industrije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:843225
Bituh, Helena. "Uloga influencera i marketinške komunikacije na društvenim mrežama na primjeru modne industrije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:843225
Bituh, Helena. "Uloga influencera i marketinške komunikacije na društvenim mrežama na primjeru modne industrije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:843225
Bituh, H. (2019). 'Uloga influencera i marketinške komunikacije na društvenim mrežama na primjeru modne industrije', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:843225
Bituh H. Uloga influencera i marketinške komunikacije na društvenim mrežama na primjeru modne industrije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:843225
H. Bituh, "Uloga influencera i marketinške komunikacije na društvenim mrežama na primjeru modne industrije", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:843225