Lasić, A. (2019). Značaj digitalnog marketinga u turizmu za povećanje konkurentnosti turističkih organizacija (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:144856
Lasić, Anđela. "Značaj digitalnog marketinga u turizmu za povećanje konkurentnosti turističkih organizacija." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:144856
Lasić, Anđela. "Značaj digitalnog marketinga u turizmu za povećanje konkurentnosti turističkih organizacija." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:144856
Lasić, A. (2019). 'Značaj digitalnog marketinga u turizmu za povećanje konkurentnosti turističkih organizacija', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:144856
Lasić A. Značaj digitalnog marketinga u turizmu za povećanje konkurentnosti turističkih organizacija [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:144856
A. Lasić, "Značaj digitalnog marketinga u turizmu za povećanje konkurentnosti turističkih organizacija", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:144856