prikaz prve stranice dokumenta STRATEGIJA MARKETINGA MODNE KUĆE -  PRIMJER ZARA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
STRATEGIJA MARKETINGA MODNE KUĆE - PRIMJER ZARA
Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. urn:nbn:hr:180:066259

Sever, Renata
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Sever, R. (2018). STRATEGIJA MARKETINGA MODNE KUĆE - PRIMJER ZARA (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:066259

Sever, Renata. "STRATEGIJA MARKETINGA MODNE KUĆE - PRIMJER ZARA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:066259

Sever, Renata. "STRATEGIJA MARKETINGA MODNE KUĆE - PRIMJER ZARA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:066259

Sever, R. (2018). 'STRATEGIJA MARKETINGA MODNE KUĆE - PRIMJER ZARA', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:066259

Sever R. STRATEGIJA MARKETINGA MODNE KUĆE - PRIMJER ZARA [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:066259

R. Sever, "STRATEGIJA MARKETINGA MODNE KUĆE - PRIMJER ZARA", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:066259

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.