prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih mreža u marketingu malih i srednjih poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Uloga društvenih mreža u marketingu malih i srednjih poduzeća
Zagreb: Visoka škola za ekonomiju poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, 2017. urn:nbn:hr:209:651409

Bogdanović, Igor
Europska poslovna škola Zagreb

Citirajte ovaj rad

Bogdanović, I. (2017). Uloga društvenih mreža u marketingu malih i srednjih poduzeća (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:651409

Bogdanović, Igor. "Uloga društvenih mreža u marketingu malih i srednjih poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Europska poslovna škola Zagreb, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:651409

Bogdanović, Igor. "Uloga društvenih mreža u marketingu malih i srednjih poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Europska poslovna škola Zagreb, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:651409

Bogdanović, I. (2017). 'Uloga društvenih mreža u marketingu malih i srednjih poduzeća', Specijalistički diplomski stručni, Europska poslovna škola Zagreb, citirano: 31.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:651409

Bogdanović I. Uloga društvenih mreža u marketingu malih i srednjih poduzeća [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb; 2017 [pristupljeno 31.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:651409

I. Bogdanović, "Uloga društvenih mreža u marketingu malih i srednjih poduzeća", Specijalistički diplomski stručni, Europska poslovna škola Zagreb, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:651409

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.