Bogdanović, I. (2017). Uloga društvenih mreža u marketingu malih i srednjih poduzeća (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:651409
Bogdanović, Igor. "Uloga društvenih mreža u marketingu malih i srednjih poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Europska poslovna škola Zagreb, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:651409
Bogdanović, Igor. "Uloga društvenih mreža u marketingu malih i srednjih poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Europska poslovna škola Zagreb, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:651409
Bogdanović, I. (2017). 'Uloga društvenih mreža u marketingu malih i srednjih poduzeća', Specijalistički diplomski stručni, Europska poslovna škola Zagreb, citirano: 31.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:651409
Bogdanović I. Uloga društvenih mreža u marketingu malih i srednjih poduzeća [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb; 2017 [pristupljeno 31.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:651409
I. Bogdanović, "Uloga društvenih mreža u marketingu malih i srednjih poduzeća", Specijalistički diplomski stručni, Europska poslovna škola Zagreb, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:651409