Jelačić, M. (2019). Model utjecaja društvenih mreža na psihologiju prodaje na primjeru odabranog poduzeća (Završni rad). Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:700958
Jelačić, Mario. "Model utjecaja društvenih mreža na psihologiju prodaje na primjeru odabranog poduzeća." Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:700958
Jelačić, Mario. "Model utjecaja društvenih mreža na psihologiju prodaje na primjeru odabranog poduzeća." Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:700958
Jelačić, M. (2019). 'Model utjecaja društvenih mreža na psihologiju prodaje na primjeru odabranog poduzeća', Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:700958
Jelačić M. Model utjecaja društvenih mreža na psihologiju prodaje na primjeru odabranog poduzeća [Završni rad]. Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb; 2019 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:700958
M. Jelačić, "Model utjecaja društvenih mreža na psihologiju prodaje na primjeru odabranog poduzeća", Završni rad, Europska poslovna škola Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:700958