Hobolja Škrtić, I. (2019). Analiza strategije upravljanja korisničkim iskustvom na primjeru odabrane banke (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:366954
Hobolja Škrtić, Ivana. "Analiza strategije upravljanja korisničkim iskustvom na primjeru odabrane banke." Specijalistički diplomski stručni, Europska poslovna škola Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:366954
Hobolja Škrtić, Ivana. "Analiza strategije upravljanja korisničkim iskustvom na primjeru odabrane banke." Specijalistički diplomski stručni, Europska poslovna škola Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:366954
Hobolja Škrtić, I. (2019). 'Analiza strategije upravljanja korisničkim iskustvom na primjeru odabrane banke', Specijalistički diplomski stručni, Europska poslovna škola Zagreb, citirano: 02.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:366954
Hobolja Škrtić I. Analiza strategije upravljanja korisničkim iskustvom na primjeru odabrane banke [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Europska poslovna škola Zagreb; 2019 [pristupljeno 02.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:366954
I. Hobolja Škrtić, "Analiza strategije upravljanja korisničkim iskustvom na primjeru odabrane banke", Specijalistički diplomski stručni, Europska poslovna škola Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:209:366954